god morgon :)

tedax tedax tedax.. Som vanligt :).

Jag somnade nog vid elva igår, det var skönt och mamma sa att hon kunde köra mig till skolan så gå kunde jag gå upp en och en halv timma tidigare än vad jag brukar. Jag vaknade för 20 minuter sen och har sminkat mig och satt upp håret men min lugg är så kort så det höll sig inte så tänkte göra om det om jag orkar.
Idag går vi 8.30 till 14.40. Vi har svenska, matte och FOG (styling) idag på schemat. Jag gillar faktiskt det nya schemat. Mer än det andra iaf. Men jag hatar den nya fredagen, vi går till fyra och förr gick vi till elva. Aja, nog pratat om mitt schema nu.
Efter skolan ska jag gå in till stan eftersom bussen kommer ändå inte förän om 25 minuter efter vi slutat så jag kan lika väl gå, och det är skönt att gå ändå så det gör ingenting alls :). Ska gå till gymnasiet och vänta på Alexandra och Julia som slutar fyra och sen ska vi gå och simma. Det ska bli skönt att äntligen komma igång med olika sorters träningar, (a).

Hörs ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0