en famn för mig

Har vart jättebra. Jag drog till Alexandra, då stod hon och bakade muffins och lyssnade på "dansa tills ni svimmar" gullig! Jag började leta efter det försvunna simsspelet men hittade inte det :(. Efter ett tag kom Emilia, så dansade vi runt till hög musik med massa dunk som galningar. Sen åt vi muffins och sen gick vi ut och lekte i snön. Jag som hatar snö men det var kul. Vi tog med oss en pulka och började gå mot vattentornet. Så smsade Julia och frågade om hon kunde komma och va med oss och det var klart. Så vi gick till vattentornet och började åka. Alexandra skulle ta sig upp för den brantaste backen men hon kom typ 10 meter på en kvart och halkade kanske 20 gånger? hahaha det såg riktigt kul ut iaf. Jag och Emilia låg på marken och skrattade som attans.
Efter ett tag gick vi och mötte Julia som blev skjutsad av Peter. Så skulle vi tävla. Jag och Julia mot Alexandra och Emilia, jag och Julia ägde stort. Haha, när vi skulle stanna så flög Julia över mig och vi landade båda i snön. Det var kul. Haha. Vi frös och gick hem igen. Eller Alexandra drog mig ända hem i pulkan, (a). När vi kom hem så hade jag fått sms av Adam och missat samtal så jag ringde upp honom och snackade en stund.
Sen gick jag och tjejerna ner och satte oss och snackade med Robin och planerade lite inför lördag och sen efter ett tag kom Nattan. Då ringde Marie och sa att hon hade hittat Nattans ena uggs som hon hade tappat på nyår någonstans. Hon hade hittat den vid stålboms men Nattan hade inte ens vart där så fattar inte hur den kom dit, hih. Nattan blev överlycklig som äntligen skulle få tillbaka den, äntligen. Hon hade köpt nya igår men de kunde hon lämna tillbaka nu :).
Vi satte oss och kollade lite på datorn och sen gjorde Ale och Natt klart ett häfte till alla tjejer, great! Sen kom mamma och hämtade mig och Millan. Så körde vi hem henne och sen jag komhem har jag bara suttit och snackat med Alexandra lite och snackat med min bror, martina och mamma. Slapp kväll.

Imorgon ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0