dålig uppdatering

jag har inte haft lusten att blogga pga olika anledningar.. Men nu är Alexandra och duschar och jag har inget att göra så jag passar på :).
Igår i skolan var det la helt okej, förutom DET. Men aa.. Ska inte bry mig som sagt. Tjejerna kom till skolan och var med när vi skulle välja estestisktval och sen drog vi till fajans. Vid halv sju drog vi in till stan. Först ica och sedan drog vi och käkade pizza. Vi satt där i nog två timmar skulle jag tro. Sen gick vi till hemmakväll och kollade om vi skulle ha nån film men vi hittade ingen så vi drog och kollade busstider på stationen till Jennifer. Sen drog vi och satte oss utanför Hoffas garage eftersom vi skulle träffa honom där. Så smsade Adam så drog jag till ica där han var med sina kompisar så jag gick med de tillbaka mot Hoffas garage.
Jag Jennifer Elina Emilia Julia Alexandra Nattan Hoffa och Rickard satt och chillade och lyssnade på massa musik och VI tjejer sjöng och var galna som vanligt. Julia och Emilia drog en stund innan oss. och Sen kom Dennis Robin Madde Eric och Oskar med och sen även Nathalie och Mikaela men de stannade inte. Kom bara för en grej i think.
Vid halv ett drog vi hem i kylan. Jag och Alle gick och la oss.
Nu har vi inte gjort så mycket. Hon duschar och sedan ska jag duscha. hejjhejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0