cha cha bloggen, hehe..

Lördagen:
Jag och Alexandra vaknade och steg upp och åt lite frukost. Sen duschade vi och gjorde oss i ordning och sedan tog vi cykeln och drog oss mot stan. Vi skulle träffa Emili och Juli men de hann inte stanna så de kom till ica och lämnade min mobilladdare och Alix smink. Jag och Alex gick och satte oss på ett fik och tog oss en mysig fika och en behövande pratstund. Sen softade vi runt lite och när vi var klara stack vi tillbaka till tröingeberg och då satte jag mig och läste i gömda.

Vid fyra skjutsade Anna Maria oss till Emilia. Där var även Julia.. Emilia satte sig och vågade Julles hår och sen gjorde Alex mitt. Sen kom Jennifer och sen Nattan. Sen vid halv sju gick vi ner och lagade mat och åt. Sen satte vi oss och spelade Jennifers roliga spel och sen tog vi på oss pyjamas, ahaha och vi  spelade även galenpanna. Vid ett drog Julia hem och vi la oss i soffan och snackade. Sen gick vi och sov. I morse när vi vaknade reste sig Emilia i sängen och slog i taklampan med huvudet så den gick sönder, haha. Sen gjorde vi frukost och sedan var det dags för lite wii. Det var kul, haha. Bodil JAOO!
Vid fem kom Anna Maria och hämtade oss och då körde hon mig till AdamLillen. Vi gjorde inte så mycket, han beställde lite kläder och vi softade stenhårt, ;) Vid åttatiden kom mamma och hämtade mig så nu sitter jag hemma och dricker te. Jag har klarat mig grymt bra utan godis, inte ens lite sugen på det även fast tjejerna satt och åt igår. :) Nu ska jag snacka med Alexandra och sedan ska jag gå och ta en dusch och läsaaa!

Tack för en underbar kväll och natt girls <3
Bilder kommer såfort Julia skickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0