Alexandra :)

Nu har jag sorterat alla mina bilder. Jag hittade 1205 bilder på mig och Alexandra i en mapp och det är inte ens alla.. Haha galet.


Du är grymt bra.
Du är fin och underbar Alexandra.
Jag älskar dig så himla mycket och det är
helt sjukt alla minnen. Nu när jag kollade på
alla dessa bilder så minns jag när varenda en
är tagen. Ärligt, jag gör det. Jag älskar dig!
  Ta mig tillbaka till Damnark, det var underbart.
Jag hoppas på en sån resa i sommar igen?
Kanske även Julia vill följa med. Det skulle vara
sjukt kul.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig. <3


Kommentarer
Postat av: a,e

2010-01-05 @ 22:37:33
Postat av: a,e

2010-01-05 @ 22:37:33
Postat av: a,e

2010-01-05 @ 22:37:34
Postat av: alexandra Nilsson

skinskin som den sol du är, låt hel världen se ditt vackra leende. Jag älskar dig. jag trivs med dig. du är så himla underbar. allt med dig är så perfekt. du och jag föralltid. en danmarks resa låter underbart!!<3

2010-01-05 @ 22:38:40
URL: http://annaalexandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0