Adam Johansson är underbar <3

Nu har min Adam åkt hem för ett litet tag sen. Jag har nyss duschat och innan det satt jag och snackade med Jennifer om massa olika grejer :). Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem. Vid fyra ska jag in till stan och vara med Julia och Alexandra tror jag. Och ikväll blir det förhoppningsvis fest!

Igår kom Adiadiadis hit vid åttatiden typ. Så la han sig i tvrummet och kollade tv och sen satte vi på en film som jag och mamma hade hyrt. Vi såg den nyaste bring it on. Den var bra :) Sen kollade vi på en skräckfilm efter det och den var läskig men vet inte riktigt vad den hette, men jag tycker att den var bra. Sen la vi oss och snackade på mitt rum och sen kom min bror och hans Becca hem så jag och Adis gick upp och la oss i mammas säng eftersom hon ändå inte skulle sova hemma så sov vi där. Vi kollade på one tree hill och vid fyra vad vi skittrötta så vi somnade jättesnabbt. I morse vaknade vi vid tiotiden tror jag så låg vi kvar till tolv då hans pappa ringde och sa att han var tvungen att komma hem nu så jag och Adis gick ut i kalla snön och började gå för att möta honom. Sen gick jag hem och satte mig här.

Jag ska nog ta och lägga mig och läsa mina femtio sidor för dagen så jag blir klar med den jävla boken snart.. Men jag orkar inte. Kanske läser hundra imorgon istället? Får se.

Jag hoppas verkligen det blir nåt ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0