Adam är min favorit ♥

He is the worlds greatest

Jag har bara läst trettio sidor idag så jag har tjugo kvar. Jag orkar verkligen inte..
Lite om min dag: Först tog jag tidiga bussen till gymnasiet som sagt och cyklade till min skola. Satt med Flora och efter ett tag kom Nattan. Så hade vi historia. Jag och Nattan och Albin jobbade på flitigt och nästa fredag är det redovisning, kommer inte gå så bra för min del eftersom historia är så ointressant. Jag satt och kämpade för att kunna sitta uppe för min mage gjorde så ont. Jag har nog aldrig haft så ont någonsin..
Efter historian var det mat, men maten var inte god så åt typ ingenting. Så skulle vi alla gå och hämta flingor men för min del blev det bara jättelite och inte ens socker i. Vad har hänt med mig? Sen jag slutade med godis så är jag inte sugen på socker :). Men iaf så kunde jag inte äta ens flingorna så jag ringde mamma eftersom jag kunde inte ens sitta upp. Så jag ringde mamma och bad henne hämta mig så gick jag och satte mig i soffan istället. Till slut kom mamma, så åkte jag hem och la mig på soffan och kollade one tree hill. Vid tretiden kände jag mig lite bättre men fortfarande ont men jag åkte in till stan och mötte Alexandra och Jennifer där. Vi gick runt lite. Så kom Alexandra på att hennes bankkort var borta, HAHAHAHA det är bara så typiskt henne. Så tänkte vi var hon hade det senast och det var när hon och Jennifer tog ut pengar. Så vi gick in till banken så sa hon att hon trodde att hon hade glömt sitt kort i maskinen och då gick hon som jobbar där och kollade och ja självklart hade hon det. Haha. Så fick hon inte ut det för hon inte hade legg så hon fick ringa sin pappa så kom han och så fick hon ut det.
Sen stack Jennifer med bussen och vi gick och åt lite.. Så kom Julia och sen tog Julia mitt busskort och tog bussen till tröingeberg. Så tog jag Julias cykel och skjutsade Alexandra ut till min skola där hennes cykel stod. Sen cyklade vi till tröingeberg i snön. Det snöar ännu mer, blääääää!
När vi kom dit så satte vi oss och pluggade och jag kom nyss hem typ. Sitter och snackar med min favoritAdis och ska dricka te som mamma kom in med på mitt rum nyss. Söt är hon =). Ska lägga mig och läsa och ta ett lååångt varmt bad och sen sova. Min mage värker fortfarande och det är jobbigt att sitta upp. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0