Adam <3

Hejhej, nu sitter jag hos Adam. Han ligger och kollar på Scrubs och är helt inne i det men nu är han och fixar mat.. Jag sov här inatt och vi skulle ha som vad att hålla oss vakna till tidigast fem. Jag tror vi klarade det till fyra. Vi vaknade sju och sen somnade om till elva tror jag och då var jag pigg men inte han. vi steg upp vid ett och sen dess har vi kollat på scrubs.

Igår kollade vi på ps i love you och sen gick vi ut och hade snöbollskrig, han suger och jag ägde honom stenhårt. Sen när vi kom in så kollade vi på NEW MOON. Det är den bästa filmen nånsin och Adam är bäst som fixade den!! (a) Den är till och med bättre än ettan! Great!

Nu ska jag sluta skriva men skriver senare, jag ska va med Julia Alex emilia nattan och bacca tror jag. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0