21 januari

2 veckor. Adam!


Hejhej, nu sitter jag som en isbit i skolan. Min morgon har hitills sugit stenhårt. Jag hade mammas mobil i mitt rum i morse så la jag den i fickan för jag skulle lägga den i köket. När jag hade kommit ner till bussen så kom jag på att den låg i min ficka så jag sprang full fart ända hem och lämnade den och sen sprang full fart ner till bussen igen. Iskallt! Åkte bussen med Carro men jag somnade i den så.. aa.
Sen träffade jag Floris på stationen så tog vi bussen till skolan och sen sprang in till vita hästen och gick direkt till elementet. Nu sitter vi här med var sin dator och som vanligt försöker jag värma mig i fåtöljen (a).

Om 20 minuter är det dags för svenska, :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0