2010

Känns konstigt att det är nytt år nu. Nu ligger jag hemma i min varma säng med massa kläder på mig, jag fryser snart ihjäl!
Kvällen har la vart bra. Började bra, med släkten och firade farbror Mange :). Sen aa inte ens att tala om.. Så jag orkade inte vara kvar så mamma körde mig till Vinberg och a, blev som det blev med det. Var med tjejerna. Underbara.. De åt efterrätt när jag kom men jag ville inte ha. Så dansade vi och bara levde livet, haha jaja. Sen skulle vi alla till tullbron med taxin och bussen men Alexandra fick dra hem med Maggie så de hängde inte med. På tullbron träffade vi massa roligt folk men vi frös så sjukt så jag emilia jennifer elina och julia stack in och satte oss på en pizzeria. Och sen drog vi till havets med Oskar och Fidde för de skulle käka, sen skulle vi med de på efterfest men vi orkade inte för vi frös som in i.. På vägen hem tappade vi Nattan och Becca och jag har ingen aning om var Sara tog vägen under kvällen men aa..
På vägen hem så ringde jag A och snackade lite, vi ska ses imon och snacka om detta.. Och sen ringde jag mamma och bad henne hämta mig för jag orkade inte vara ute, ville bara hem och värma mig så hon kom. Så körde vi hem Julia och Emilia till fajans och nu ligger jag här.
Jag har skrapat upp mitt knä och det värker! Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0