20 januari

Redan?! :O Tiden går verkligen snabbt nu tycker jag.
Jag vill att det ska bli varmt nu och att det ska börja ljusna och att all snön förvinner. Hur hemskt är det inte egentligen? Det är nog nått av det värsta jag vet. Snö. Usch! Det är la kul om det kommer typ i december under en liten tid. Men nu? Nu är det snart februari och det är fortfarande massa snö och det värsta av allt.. Det kommer bara mer! nog om det..

Idag ska jag försöka mig till skolan. Vill inte missa stylinglektionen och inte bilden heller. Idag måste jag lämna in min fördjupningsuppgift i komposition, sent men ja. bättre sent än aldrig.

Efter skolan ska jag hem och läsa. Jag har även läst lite nu på morgonen och snart ska jag ut i kylan och vänta på bussen. Det är lite läskigt att gå ut i detta mörker och stå där, usch. Nu ska jag sluta klaga :)

Hoppas på en bra dag och att min mage blir bättre. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0