11 januari

Första skoldagen avklarad. Kallt att gå till bussen var det. På stationen träffade jag Ajsela, Flora och Sandra :). Så kom bussen så satt jag och snackade med Albin sen gick vi till skolan. Efter ett tag kom Nattan. Så drog vi till bussen som går till idrotten. Vi hade någon slags konditionsgrej med nåt konstigt. Haha..
Efter idrotten käkade vi och sen satte jag mig och snackade med Maggie om en grej. Sen var det årets första mattelektion, wiho vad roligt det var -.-' Vi ska jobba med ekvationer nu, jag fattar ingenting så fick inte mycket gjort på lektionen. Efter det skulle vi ha arbetsmiljö och säkerhet, någon ny kurs som sög. Den var bara 50p som tur var men ändå. Jag, Nattan, Albin och Flora var i samma grupp så skulle vi sammanfatta 9 stycken kap. ur en lagbok eller nåt. Fattade inte så mycket, hehee. Sen slutade vi. Så skulle jag och Nattan vänta en timma på Alle och Julia så Albin satte sig med oss och sen gick han till stan för att leta efter sin borttappade mobil, haha good luck ;).
Sen gick jag och Nattan till Fajans då kom Julia, Emilia och Alex. Vi gjorde inte så mycket, pluggade lite men jag hade inget att plugga på så jag satt och pratade på bara och ringde Maggie med :). Sen gick vi alla till vårdcentralen för jag och Emilia skulle med bussen därifrån. Sen kom jag hem och nu har jag nyss duschat.

Sitter och lyssnar på musik (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0