08-01-10

Det med 10 känns inte rätt.. 2010 liksom, nejnej :)

Igår GICK jag, Emilia, Julia, Alex och Nattan till stan från tröingeberg för att vi inte hade nåt att göra så vi drog och hyrde filmer och köpte cola och chips och de köpte godis. Det är BARA jag som klarar det med godisförbud!! Vi hyrde en komedi och the grudge 2. Julia och Emilia satt och skrek och kissade typ ner sig. Haha. Typ bara jag och Alexandra som inte var rädda.

Sen satt vi och snackade till tre typ och då gick Nattan hem och då gick jag och Julia och la oss och Alex och Mill i ett annat rum. Vid fyra kanske så ropade vi in de till rummet så visade vi en gryyyymmmm dans för de. Haha. Tjejer var beredda imorgon på att få se den! ;)

Idag när vi vaknade så gjorde vi frukost och Alex gick och handlade lite i kiosken sen åt vi och sen fixade vi oss och så kom Nattan och även Lars och hämtade oss och körde oss till fynda så handlade vi lite inför imorgon och sen drog vi till stan. Käkade och gick runt. Sen stack vi till ica så körde mamma oss till Treöingeberg och släppte av Alex och Natti så drog jag och Julia hem till mig och nu sitter vi här och lyssnar på musik. Strax ska jag ta en snabb dusch och packa sen ska vi käka kvällsmat och sedan drar vi med Peter som kommer och hämtar oss och kör oss till Fajans så ska vi vara med tjejerna ikväll i think! :)

Imorgon ska vi kolla på innebandymatch om vi fixar skjuts. Sen ska vi käka och dra hem och fixa oss och sedan blir det FEST!!!




min sång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0