the trip

Nu börjar the trip gå bra. Det flyter på och snart ska det lämnas in och jag hoppas jag hinner klart. Det ska nog funka :). Idag har jag skrivit nio sidor (Y).

Sitter just nu i ett klassrum med Nattan och Hannah. Vi slutar Engelskan nu och om en kvart börjar historian. Vi kan inte redovisa idag för Alain inte är här, han är på någon turnering eller nått sånt. Sen ska vi äta och sen har vi matte och sen slutar vi. Jag ska nog ha matteprov, lycka till.. Hehe.. Kommer gå som det går.. Alltså dåligt (?). Sen drar jag till Tröingeberg på ett eller annat sätt och stannar där i tre timmar tills Alex och Milli kommer och Nattan ska också komma. Julia vet jag inte för hon skulle typ klippa sig och färga håret så vet inte om hon kommer efter det.

Vi hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0