svenskan klar..

Äntligen klar med svenskan. Min filmrecension om twilight! :) Nu blir PH glad!!

Nu ska jag fixa mammas ögonbryn och sedan jobba lite med the trip. Sen tar jag bussen till skolan. kommer inte hinna skriva nått när jag är i skolan för har bara en lektion och det är styling. Min och Nattans punkmodell kommer idag. Det är bra för på lördag gäller det, lite nervöst är det. Men igår lyckades vi fixa tuppkammen och Helena tyckte den blev bra. Vi gjorde nog om den fyra gånger, det var inte lätt alltså, haha. Även hippiemodellen kommer, hoppas jag!

Efter skolan ska jag och mamma träffa Lovve och hennes mamma. Lovvisen fyller år idag. Grattis gumman. <3






hejdåå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0