skräckfilm

Jag, Nattan, Alexandra och Julia sminkade oss och tog på färglada kläder och drog till hemmakväll och hyrde skräckfilm sen hem och gjorde hårinpackningar och sånt. Sen la vi oss och kollade skräckfilmen vi hyrde men den var inte bra så vi kollade en annan som Nattan hade med sig. Den var bra och Julle var rädd, inte lite rädd. Albin och Philip ringde och skrämmde henne lite och då blev hon inte gladare precis (a).

Nu sitter vi och snackar lite men jag kände att jag skulle uppdatera lite här eftersom det vart dåligt med det idag känns det som. Jag är jättetrött och känner att jag behöver sömn.

Imorgon ska vi upp tidigt och dra till stan och glida runt, hhaha.
Jag ska hem vid två, Sanna och Paula kommer till oss imorgon, dessa små söta tjejerna tycker jag om en hel del! Kul att ha lärt känna den familjen, det hissar jag.

Nu vill jag sova, nu nu nu nu. pusshej och godnatt läsare <3

LOVE, isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0