skola!

Hej, jag sitter just nu jämte Nathalie i skolan och har nyss haft Engelska. Fick tillbaka mitt prov, fick VG+ så jag är nöjd. Kommentaren av henne blev "Hade du skrivit med lite mer känsla hade du fått full pott ;)". Haha, jaja..

Min brännskada är rejäl nu och jag kan inte gå nu typ.. Men utan en sko går det helt okej, lite segt men annars. Skolsköterskan är inte här idag. En jävla dag i veckan, shit.. Fattiga skola :s. Man behöver ju henne mer.. KANSKE!?  Just nu iaf.. Jaja, jag får stå ut.

Nu har jag jobbat med the trip och kommit en bit på väg men om en vecka, knappast att jag hinner med det. SUG! Ska ha historia nu, kan också suga lite.. Hehe skoja, nu ska jag vara glad glad glad!!
Efter skolan ska jag lämna in jobbansökan, wii hoppas på sommarjobb någonstans iaf. Jag kanske är sent ute? :o Sen ska jag träffa Alex och Julle, vi ska plugga mannenmannen yAO!

Nu börjar lektionen tror jag. Hörs sen, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0