nyss haft lunch

Nu säger vi alla hejdå till Albin om han nu får upp den. Han ska hoppa från fönstret. hihi, bye bye bitch!!
Den jävlen har lagt en snöboll i min sko med, hatar honom!

Nu har vi ätit thaigryta, den var helt okej.Jag har ont i huvudet och snart ska vi ha matte och efter det ska vi ha ARL, vi ska kolla klart på ondskan idag. Sen ska jag gå till stan och till en sjuksköterska som ska kolla på min fot. BLÄ! sen ska jag ta mig runt till jobben jag ska söka och sedan träffa älsklingarna Alix och JullePulle.

Nu har jag annat jag måste göra. Och måste plugga massa i matten idag på lektionen :o vi börjar nu, hejdååå! <3


Kommentarer
Postat av: dyana

sv: Tack!! snygg blogg själv.

2010-02-09 @ 15:05:32
URL: http://dyanasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0