min dator är fortfarande sönder.

Det är därför jag aldrig skriver här. Jag vill blogga hela tiden men jag kan ju inte :( Och denna helgen hade jag nog ändå inte hunnit göra det. Helgen har vart den allra bästa helgen någonsin, hela dalen och då menar jag verkligen galen. Jennifer tack för vi kunde ha 48/2 hos dig, det var underbart.
Och tack till alla som kom och var med och gjorde helgen bäst! <3

Vecka nio smäller det igen, fast på ett annat ställe då. Det ska bli fett igen! haha..

Nu sitter jag i skolan med Albin jämte mig. Det är därför jag kan blogga.. Vi ska snart ha idrott och jag fryser som sjutton. (a) Idag ska jag ha uppvärmning på idrotten, hehe.. kommer la gå som det går! Och sen ska jag ha matteprov.. DÖ!!

Nu ska jag dra, bussen går snart. Vi hörs, ska försöka skriva så mycket jag kan, så fort jag får tillfälle. 
pussen <3, LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0