min dag

När Alle slutade så kom hon och mötte mig vid matsalen för Emilia skulle ha lektion där så gick vi två till ica, Jull och Sara hängde med en bit också. Vi hämtade min väska och sedan satte vi oss på gymnasiet igen. Vid tre träffade vi Andrea och Linn och satt med de. Efter ett tag kom Emilia också. Vid fyra kom Adis och hämtade mig så hände jag med han och hämtade hans saker i skåpet sen gick vi till bussen men den kom inte förän om 22 minuter så vi gick runt lite inne i gallerian. Sen åkte han hem, så gick jag med Emilia och Alex.

Nu har Emilisen nyss stuckit hem och jag ska kanske hem snart om jag inte ska sova här. Men tror jag vill hem ikväll :). Känns skönt.. Vi har nyss kollat vekans andra avenyn avsnitt. Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0