Min dag suger! hejdå

Jag har gjort fel på book project så jag måste göra om och ändra massa och det ska vara inne ikväll senast?! Hur ska jag hinna. SUG!

Iaf.. Så sitter jag i skolan just nu, de andra sitter och äter just nu så jag satte mig vid datorn medans jag väntar tills de ska äta klart. Innan på engelskan kom jag en bit på the trip. Jag ska skriva om en resa till new york (a). Sen på historian gjorde vi någon övning jag inte fattade ett skit av. haha..
Och snart är det matte och jag väntar på att alexandra ska komma. Jag ska tvinga henne att hjälpa mig med matten. Jag hatar matte och jag hatar snö.

förresten så i morse när jag, alexandra och Johan väntade på bussen så tog Johan den som gick till tånga eftersom han skulle till bygg och min och Alex buss var tio minuter försenad så jag missade självklart min jävla buss ut till skolan men sen kom den som går till den nya friskolan så jag tog den. Jag satt jämte sötis Sanna i bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0