kom då Alexandra. kom då :o

alex bara såfer och såfer. :(

Igår så gick jag och Jennifer och Alix till östragärdet och tog bussen där ifrån in till stan (a). vi tränade på att kasta snöbollar påvägen dit. Finns bara ett ord.. ÄGER! Sen gick vi och käkade pizza och sen till hemmakväll och köpte godis och hyrde film. Vi hyrde "allt för min syster" Den var helt okej men inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara.
Sen satt vi inne på hemmakväll typ en kvart för Katja och Leon skulle köpa godis så de bad oss vakta hunden, haha. Sen frågade vi Emanuell om han kunde kolla bussen men den gick om 45 minuter så skulle vi gå till busstationen och kolla när nästa 556a gick. När vi var ute vid vägen såg vi att den bussen kommer och vi började springa efter den snabbt som aldrig förr bort mot torggrillen och vi hann. Helt sjukt :$ Skillllzzzzzzz!

Sen stack vi hem och kollade filmen och sen vid tolv blev jag sugen på att plugga så jag satte mig och pluggade med the trip, Julle försökte vara till nytta hihihi.
Sen blev jag trött så jag la mig och smsade lite med Patti och Abb. Sen somnade jag.


Vaknade idag av att Jennifer kom in och sa att det hade snöat jättemycket och att hon var tvungen att åka hem nu. Så ringde mamma och så bestämde vi lite så hon kommer nog snart hit men jag ska inte med henne hem, ska till min bror tror jag. Eller stannar jag här tills jag ska till Ad. För ikväll ska jag till honom om det blir som sagt.

Nu ska jag hoppa på Alexandra så hon vaknar någongång. pusssssssshej <3

LOVE,Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0