I Fajans.

Nu har jag vart vaken i några timmar. Har duschat, sminkat mig och plattat håret och bytt kläder. Nu sitter jag i Fajans med mina fina vänner Julia och Alexandra och lyssnar på hööög musik.

Nu ska vi ringa morfar/farfarn och se om han kan köra oss till tåget och sen blir det shopping. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och imorgon på dagen ska jag till gekås med Kjell, Sanna och Paula för de ville ha med mig och då kan jag passa på att köpa massa olika grejer till mina naglar. Som klistermärken och stenar m.m. kanske även något snyggt nagellack :).

Men idag ska vi fokusera på KLÄDER, me like! (a)

Kommer inte kunna skriva förän ikväll eftersom bloggen i mobilen fattar jag inte, :$ Och datorn kan inte hänga med när man strosar omkring i massa affärer med de bästa tjejerna. Då är det tjejerna som gäller, de bara de! Nu ska jag gå och se hur det går med Julia och hennes smink. Puss, ha en jättebra dag. Kisses <3

Det funkar inte med bilder så kan tyvärr inte ladda upp någon, sry!

LOVE, isabellnilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0