hemma igen

Hej.. Nu har jag kommit hem efter en kall och lugn kväll med några av flickorna. Vi möttes i stan vid åtta. Då gick vi och åt lite och satt där ett tag och sedan gick vi till hemmakväll och hyrde film och sen till ica och köpte godis för Emilia skulle ha naturgodis. Sen gick vi ända till Tröingeberg i denna kylan, herregud vad kallt det var.

När vi kom fram satte vi på filmen. Det blev skräckfilm. Dock hade jag och Nattan redan sett den men de andra ville se den så det blev den i alla fall.

Jag orkade inte sova där och mamma skulle åka med min farbror hem så de kom och plockade upp mig också. I bilen var det fullt ös. Samuel, Sara, Jonte och fem andra glada ungdommar sjungande. Haha, trevligt :).

Nu kom jag nyss hem. Ligger under täcket med massa kläder, fryser ihjäl :). Haha.. Nu ska jag kolla paradise. Puss vi hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0