hemma igen

Hej nu är jag hemma. Sitter och äter kvällsmat, gottgott! Har nyss kommit ut ur duschen så gick jag och satte mig här så kom mamma och serverade mig lite mat :).

Jag fick faktiskt en hel del gjort på biblioteket med Julle och Alix, de är bra tjejer det dära! Vid sju gick vi till ica och handlade lite sen slutade mamma jobba så åkte jag och hon till Kjell och barnen. De tog en fika men inte jag men jag satt och kollade på dem.. haha.

Sen åkte vi hem så gick jag och tog en dusch, bytte sån grej på foten och nu äter jag och kollar tv med mum. Jag ska sätta igång att plugga med the trip såfort jag har ätit klart. Det ska jag göra under denna kvällen, plugga plugga plugga och plugga. Inte kul, men helt okej.. Arbetet är ganska kul men svårt att veta var man ska börja.
Ska även se paradise såklart! Hejdå vi hörs.



LOVE


jag tycker du är falsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0