hejsan läsare.

Nu är jag hemma från Kjell och barnen. Vart en bra kväll tycker jag allt. Jag och mamma åkte in med moster och kusinerna och sedan släppte de oss i stan eftersom vår bil stod där inatt. Så åkte vi till polisen där Kjell jobbar så hämtade vi hans nyckel och drog dit. Vi spelade wii men mamma sög så jag fick spela istället, haha. Vi gjorde inte så mycket mer. Satt och skickade låtar till henne och lite haha..

Sen kom Kjell, Sanna och Paula hem så beställde vi pizza och sen käkade vi och sen spelade jag och Sanna nått spel. :) Sen spelade vi ett annat och då var även Paula med. Sen kollade vi tv och vid halv tio drog vi hem så nu sitter jag här. Ska strax gå och göra en kopp te hade jag tänkt. Det skulle inte sitta fel alls!
Sen ska jag tvätta bort min smink, borsta tänderna och spendera resten av kvällen med paradise. Me like!

Julias dator cpar och hon försöker ringa mig med skype men det funkar inte, hon hör mig men hennes mic funkar inte. Men hon startade om datorn så hoppas det funkar nu.

Nu ska jag gå till köket och göra te! :) later


gammal bild. sommaren 08 tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0