hejhej bloggen :)

Igår var en bra dag. Skolan var helt okej och efter skolan gick jag och Alexandra till Fajans där Julia var. Vi gjorde inte så mycket. Bakade kladdkaka (a). Sen kollade vi fyra avsnitt paradise hotel. Haha, geeks!
Sen gick vi ut i snöstormen och chillade runt. Och sen in igen och vid sju hämtade mamma mig så åkte vi hem och lagade mat. Kjell var hos oss också. Gjorde inte så mycket under kvällen bara satt och kollade tv med mamma och han.

I morse vaknade jag lite innan sju och då fick jag lite panik att jag hade försovit mig men jag kom sedan på att jag inte skulle till skolan eftersom det inte gick bussar. Så jag somade om till nio. Då gick jag upp och käkade frukost med mamma, Kjell och Tobbis. Sen gjorde jag mig i ordning lite och bytte kläder. Blev jeans och min älsklingspojkes goa tröja.

Nu sitter jag på gymnasieskolan och har inget att göra. Adam började sin lektion nyss så han kan jag inte vara med och Emilia svarar inte på mina sms så hon verkar inte heller kunna träffa mig och Julia kommer ut från deras lektion och tjatar på att jag ska komma in och vara med på deras lektion men, nej tack =).

Nu har jag inget vettigt att skriva men jag hoppas på att få träffa Adisadis under dagen :).

Efter skolan ska jag hem till alexandra, ska nog sova där inatt med så jag kommer till skolan imorgon (a). Ikväll är det andra avenyn och paradise hotel som gäller för vår del! WIHOO! Nu ska jag kolla runt lite på internet eftersom min dator hade jag inte hemma igår :(. Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0