god morgon.

Jag befinner mig just nu hemma hos Alexiz i Tröingeberg. Jag har nyss duschat och sminkat mig och nu duschar hon. Igår kollade vi på film med mamma och Kjell. Vi såg flickan som lekte med elden, men jag har inte sett ettan än.. men den var la bra.
Sen fick jag och Alix för oss att jag skulle sova hos henne så Kjell körde oss hit så skulle vi träffa Nattan egentligen men vi var inte här förän tiotiden och det blev försent tyckte hon eftersom hon skulle upp så tidigt för att dra sig vidare till Stockholm.
Så vi satte oss och spelade sims till typ halv tolv och sen gick jag och tvättade bort min smink och borstade tänderna och sen somnade jag.
Nu vaknade vi och jag har sminkat mig och duschat som sagt. Men sitter i myskläder och fryser så att byta kläder får vänta.
Idag efter skolan ska jag vara med Julia tror jag?

Skoldagen ser ut såhär.
8.30-13.40 (trorjag)
historia
engelska
matte
ARL

roliga lektioner och allt.. Plus att det snöar ute. great! -.-
Jag ska ta bussen från Tröingeberg in till stationen där jag byter buss. Orkade inte gå i detta vädret så det får bli bussen. Varför inte om jag ändå åker gratis, hihi..
Nu ska jag skälla på Alexandra för det är kul. Vi hööööörs antingen under dagen eller ikväll efter sju. kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0