god morgon på er alla :)

Minus fyra grader nu.. Snacka om kallt? Kommer våren och sommaren aldrig komma eller? Börjar ju undra. Jag drömde i natt att all snö var borta men tyvärr var det bara en dröm..

Hoppas ni har sovit gott i alla fall, även fast här är kallt :). Nu ska jag till bussen om 55 minuter, fick mycket tid över idag.. Mer än jag brukar. Jag satte bara upp håret i en tofs och sminkade mig lite snabbt. Tog på lite foundation och ett lager mascara annars kan jag sitta i evigheter med smink för det är så kul men idag kände jag att jag var alldeles för trött för det. Jag måste skriva på min filmrecension, den ska jag göra klart idag på svenskan.. MÅSTE! Men det är svårt :S.. Men men. Ska även skriva på the trip idag med och plugga matte. Jippi.. inte mycekt plugg alls. Men det är la så det är på gymnasiet?

Efter skolan ska jag gå och lämna in min jobbansökan inför sommarjobb, behövande nu tror jag.. Och jag ska även plugga på biblioteket med Alex och Jul, :)

Nu ska jag dricka te och logga in på bloglovin och läsa lite favoritbloggar. pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0