god morgon :)

Tråkigt att inte kunna blogga igår men det gick inte. Hade inte datorn med mig vart jag var, först var jag med Kjell och barnen på gekås. Jag köpte bara ett nagellack som stärker och gör så de växer snabbare och sen körde Kjell mig till willys där jag träffade pappa. Så körde han mig till Tröingeberg och när jag kom till Tröingeberg inredde vi Alexandras nya rum och efter ett tag kom Julia och sen kom nattan vid sjutiden. Då gick vi till willys och köpte lite grejer, dieten har vi inte på helgerna, HAHA.. Men vi gick faktiskt hela vägen dit och sedan hem så vi rör iaf mycket på oss och det är ett plus!

När vi kom hem satt jag, Nattan och Alexandra och kollade Melodifestivalen och tryckte i oss en chipspåse, godis och 1.5liter cola. Fetton säger jag bara men det försvinner förhoppningsvis på veckorna. Såfort snön och slasket försvinner blir det springa tre gånger i veckan, tennis och gymmet för mig och Ballex i alla fall.
Efter melodifestivalen kollade vi på bring it on - in it to win it tror jag det var. Julia satt med datorn i andra sidan rummet och vet inte riktigt vad hon gjorde.

Sen satte vi på go musik och la oss i soffan och snackade om massa och då kom även Julia och snackade med oss. Så försökte jag ringa Adam men han svarade inte..
Sen stack Julia och vi andra låg och snackade om allt mellan himmel och jord och vid halv två typ stack Nattan hem. Och jag och Alex blev trötta så vi la oss och skulle sova men då ringde T så snackade vi med han typ en halvtimma. Sen somnade vi.

Nu har vi inte gjort nått allt, bara lyssnat på våran goa musik och chillat runt. Idag ska jag nog till Adam? Men han svarade inte igår när jag ringde och inte ännu på sms heller så vet inte..?
Var tänt att vi skulle vara med Emanuel och Jennifer med, men får la se hur det blir? Nu ska vi snart äta frukost, nyttigtack! Sen ska vi fixa de sista med Alexandras rum.

Sen får vi se hur dagen blir.. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0