god morgon! :)

Nu har jag sminkat mig och försökt fixat håret på flera olika sätt men det blev bad hair day för mig idag.. Inte ovanligt.. Så mössan åkte på idag. Lika bra det. Och sen efter skolan ska jag ta bussen in till stan och klippa mig. Inte okej.. Jag vill ju ha långt hår men det är så fruktansvärt slitet nu så det är ett måste men inte omtyckt. Jag vill prova nått nytt med mitt hår. Typ page :$ Men vågar inte så nejj det får vara kvar mitt hår.

Nu sitter jag och dricker te och ska gå ner till bussen om 40 minuter. Bäst för den jävla bussen att den kommer i tid idag för jag tänker inte missa ännu en skoldag pga dem.

Dagens schema: 8.30-14.40
Svenska : jobba på min film recension
matte : jobba i fatt i boken.
styling : träna inför modevisningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0