Det hade inte suttit fel!

Nu vill jag inget hellre än att åka på semester.
Jag vill till värmen. Ha kul och bara leva.
Jag vill bort från Falkenberg i ett tag nu och
resa med mamma och Alexandra som planerat.
Det är det enda jag vill just nu, bara komma bort.
Och slippa allt detta som ger mig ont i magen av
oro och denna obehagliga känslan som inte vill försvinna.

Varje sommar de senaste åren har jag och mamma åkt
iväg i 2 veckor under sommaren och förra gången var
även mina små kusiner, Hannes, My och Gustav med. Och
Jannine min äldre kusin och även min moster. Fy vad underbart
det var. Det är årets höjdpunkt att få resa iväg. Jag hoppas
det blir som planerat detta året att jag, mamma och Alexandra
åker någonstans. Grekland eller Italien vill jag i år. Det är det
enda jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0