dagens;

Dagens humör: huvudvärk!!
Dagens borde: respons men hur ska jag kunna när de inte ens lagt in? :)
Dagens frisyr: fläta i luggen och oplattat
Dagens klädsel: blus/skjorta, leopardtights, skrev innan :)
Dagens vill ha: sommar, varma kvällar, bli brun!
Dagens längtan: varm väder, resa med tjejerna, resa med mamma och lov!
Dagens beroende: sims 3, (a)
Dagens tråkigaste: Att sitta inne, blä på vädret..
Dagens personer: Jull, All och mily
Dagens roliga: :)
Dagens låt: use somebody (cover by Paramore)


Kommentarer
Postat av: Tia

Om du någon gång skall ha folk över på fika och inte vet vad ni skall bjuda på DÅ har jag den perfekta kakan.

Jag delar med mig av receptet på min blogg :) Kika in och ladda ner bilden!

Du kommer inte ångra dig!



P.s gör inte kakan för ofta då den inte är i nyttigaste laget... men brukar kakor någonsin vara de?? D.s



//Tia

2010-02-25 @ 16:14:00
URL: http://emmatheresia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0