biblioteket!




fan va niiiiiiizää..


Sitter just nu på biblioteket på gymnasieskolan inne i stan, alltså inte min som jag går på. Sitter här och spenderar tiden med min sötis vän Shulia Nilsson. Hon är gyllig tycker jag, hihi.. Jag borde inte fixat internet till datorn för jag måste plugga. Men blogga är också viktigt :$ right?

Vi kollade på ondskan på ARLlektonen och den är äcklig och får mig att må illa av alla de slagen och skit :o Men men, den är snart slut och det är bra!
Efter skolan åkte jag med Lena, Nattans mamma in till stan så såg vi Julia som stod och väntade på mig i stan för hon skulle med mig till doktorn. Men först gick vi in på resebyrån för jag skulle ha tidningar om new york inför the trip. Sen gick jag och Julia till doktorn, så fixade de min fot och sen gick vi till ica och lämnade min väska så skulle vi lämna in min jobbansökan lite här och var. När vi gick så kom Alexandras mamma förbi så vi hoppade in i hennes bil så körde hon oss en bit men sen gick vi tillbaka till stan. Sökte på fler ställen. Shit vad mycket vi har gått idag alltså. Och shit vad jag längtar till helgen, det ska ÄGA!!

Nu sitter vi här och försöker plugga, och vi väntar även på Alexandra som just nu är på utvecklingssamtal. Hon suger bara för det. Nu ska jag ta tag i pluggandet. Men kommer la skriva här lite då och då.

Just det ja, när jag och Shulle gick förbi gymnasieskolan var det två som krockade med sina cyklar i varandra. HAHAHA de räddade min dag! tack och hej!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0