at Alexandras place!

Hej, jag sitter hemma hos Alexandra med henne och Julia. Vi har käkat lite och just nu väntar vi på att Emilia ska komma med 20 över 4 bussen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men kanske borde plugga lite.

Stylingen var kul :). Vi fick göra valfritt för Helena tyckte vi skulle softa eller vad hon sa (a). Först noppade jag Nattisens ögonbryn och sen sminkade hon mig och fixade mitt hår.
Sminket: Rosa, vit och lila mineralshadows
              Lila och svart kajal
              Rosa pärlor vid ögat, rosa och lila (5)
              Rosa läppar
              mascara
              foundation & puder.

Sen plattade hon mitt hår och snurrade det på sidorna och tupperade. Det blev jättebra :) Klappa hesten fint!

Vi sitter och lyssnar på collide och chillar gärnet och nu ska vi fortsätta med det!

LOVE, isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0