Tillbaka i skolan!

Hejsan, jag hinner inte blogga så särskilt mycket eftersom skolan tar en del tid och när jag väl har det så jobbar jag. Så jag har fullt upp hela tiden. Plus att min dator är sönder så det går bara att uppdatera via mobilen och det är jobbigt.

Just nu sitter jag i skolan, jag kom nyss tillbaka. Åkte med mamma och Hannes ut till mormor och morfar eftersom jag ändå hade två timmar rast. Drog och käkade donken med, bättre än korv i tomar och basilika-sås. USCH!!!!!!

Nu ska vi strax ha engelska, vi ska chilla och kolla på film nu fram till julavslutningen typ. Vi ska kolla på Juno. Jag tycker inte den är speciellt bra den filmen, men den duger att se på. Efter skolan ska jag träffa Emilia och Alexandra och även hämta en grej av Adam..

Imorgon är det skola, jobb och sen IDOLFINAL. Olle åkte tyvärr ut i fredags, bajs. Men Jay kommer lätt ta hem det hela!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0