Lördag 11 december

Idag är det 13 dagar till julafton, mysigt :).

Jag vaknade vid halv nio, steg upp och kollade på julkalendern, haha. Och sen hoppade jag in i duschen, fönade mitt hår, vågade det, målade naglnarna + tog bort gammalt nagellack, noppade ögonbrynen och sminkade mig. Nu sitter jag här i soffan framför tvn med datorn i knät.

Jay var på tv innan. Tycker ni att rätt vann? :)

Jag skulle egentligen vart på tågstationen nu och väntat på ett tåg och sedan tagit mig till Robin och vi skulle till kungsbacka på Albins innebandymatch. Men Robin skulle tydligen till lisseberg så blev inget med det.
Istället sitter jag här och har en vad-ska-man-göra-dag. Ska ta en kopp varm choklad och börja med. Sen får vi la se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0