Hur har år 2010 vart?

Har du gjort något i år som du ångrar? Ja det har jag.
Varit kär?- Jag är förälskad!
Hittat en ny vän?- Ja det har jag!
Hittat ny musik du gillar? japp
Kysst någon? ja.

Blivit besviken? Ja verkligen.
blivit riktigt arg? Men... haha, jo.
ditt bästa minne?- Får bli Lars Winnerbäck.

ett datum du aldrig kommer glömma? 13 maj.


Familjen:

Den du är mest lik på sättet? Jag tror det är mamma.
på utseendet? Mamma eller Rasmus.

den som gör godast mat? Mamma, utan tvekan.
den som är mest "evil"? hmm... 

 

Vänner:

Den du alltid kan lita på?-Albin.
Vem är din bästa vän? – Alexandra!!
någon du saknar? Ja, det finns några stycken där.

har du blivit kär i en vän? Albin var min vän, nu är han min stora kärlek.

Fått någon ny vän i år? Ja det har jag fått.  

 

Allmänt:

årets låt: Waka Waka, den väcker många minnen.
årets film: Twilight, New moon och Eclipse, vilka annars?! Och jo.. Dear John.

En kväll du kommer ihåg: Väldigt många.
Har du förändrats något under året? Jo det har jag.

Någon som du förtrodde dig åt men som nu skiter i dig? hmmm.

Årets resa: Göteborg med de bästa tjejerna.

hatar du någon just nu? Jag vet inte hur man hatar.

Älskar du någon? Ja det gör jag. <3
Har du fått ditt hjärta krossat under året? nej-
Känt dig ensammare än någonsin? mm...

Känt att du inte kan lite på någon? mjo, typ.

Kramat någon? Ohja.

 

 Lagt över dina bekymmer på någon?- nja, det kan jag nog inte påstå..

Tältat?- nej, haha

Sovit under stjänorna? ne, läskigt. 
Gått/går i någon sport? Gymmet räcker bra för min del!
Hur gammal är du? Haha, sjutton 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0