Dag 6 - Detta saknar jag

Det finns faktiskt ganska mycket som jag saknar..
Men en speciell tid som jag saknar är sommaren som var. Jag är verkligen en sommarmänniska och tillsammans med mina underbara vänner och en älskad, fantastisk pojkvän kan det inte bli så mycket bättre... 
Vi spenderade de flesta dagarna, kvällarna och nätterna tillsammans. Vi alla jobbade den största delen av sommaren men det hindrade inte oss från att vara ifrån varandrs, vi såg till att träffas så mycket som möjligt ändå.

Sena kvällar på stranden, med grill, godis, filtar, musik, bad och vattenpipa.
Alla fester och galna tjejfester.
Konserter. Nrj, rix FM, LARS WINNERBÄCK + MELISSA HORN.
Och det bästa av allt, resan till Gbg.

Jag vill ha tillbaka sommaren, för nu på vintern känns det som att vi inte alls träffas lika mycket. Men jag vet i alla fall att jag har några vänner som jag alltid vill ha kvar i mitt liv. Vi får se till att resa iväg nästa sommar, till ett varmt land och bara chilla grillen!!!

älskarer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0