Dag 4 - Det här stör mig

Det finns faktiskt ganska mycket som stör mig här i världen. Men en sak är falska personer!

De som lovar och inte håller saker, de som sårar och pratar bakom ryggen på en, de som säger hur mycket den älskar en men beter sig ändå som skit och de som säger att man är dens bästa vän eller den bästa de vet men den visar inte det på ett bra sätt eller säger det till de flesta andra.. Det finns så många falska personer i dagens samhälle och tyvärr vet jag inte hur man gör sig av med dem.

Skitsnack och rykten och även lögner är det värsta som finns enligt mig. Jag tycker inte om att prata skit, eller lyssna på andra som pratar till mig. Jag tror alla människor säger nått dumt om nån då och då. Vissa säger saker som de egentligen inte vet någonting om, eller om de inte ens känner människan som den pratar om.

Rykten är en onödig grej som vi lever med här.. Det är någon som säger något om en person som sedan berättar vidare det till sina kompisar som berättar det till sina kompisar och så fortsätter det. Så rullar det på, men historian som det talas om ändras mer och mer för den ska bli mer spännande eller rå. För det mesta är det bara lögner.

Bara onödigt att hålla på med !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0