Dag 2 - min familj

Jag älskar min familj!

Jag har en rolig, mysig, underbar, bra, fantastisk familj. Jag har en mamma och tre storebröder. Jag har en pappa med men jag räknar inte honom, jag träffar aldrig honom och pratar knappt...
Jag bor tillsammans med min mamma och vi har ett väldigt starkt band till varandra. Vi kan prata om det mesta, nästan allt. Och har alltid skoj tillsammans. Vi bråkar sällan och om det händer så är det om småsaker.

Mina störebröder är 27, 25, 20 år gamla så de bor såklart inte hemma. Vi har bra kontakt och väldigt roligt tillsammans.

Rasmus, som är 27 år bor i Ljungby i vårat gamla hus tillsammans med sin flickvän Martina och deras hund Yoda. Även Martinas lillasyster Malin bor med dem. Det är deras lägenhet som vi har tagit över. Så vi bytte liksom på något sätt. Jag och Rasmus har alltid haft mest roligt ihop och har kommit mest överens. Det är nog bara för det skiljer tio år mellan oss.
Han jobbar som tatuerare och spelar hockey på fritiden och även är tränare. Det är kort om honom.

Kim är han som är 25 år och han bor här i Falkenbergs stad tillsammans med Malou som är hans flickvän. Han och jag är de som har bråkat mest mellan syskonen och det är tråkigt, men nu när vi båda mognat till och blivit äldre så är vi väldigt bra vänner och bråkar aldrig. Jag älskar att umgås med han och hans flickvän. Han jobbar som snickare och även han spelar hockey.
Det med hockey har nog alla bröderna fått ifrån vår pappa som alltid gillat hockey och även min farbror som är en förebild.

Tobias, den som det bara skiljer tre år ifrån min ålder. Han är en tjugoåring som läste media på gymnasiet. Han är en riktigt bra tecknare och i framtiden vill även han bli tatuerare. Just nu jobbar han på min farbrors företag, jag vet inte riktigt exakt vad de håller på med där, men det är inte vad han ska jobba med i sitt liv. Han går även som lärling hos min bror i hans tatueringsstudio.
Tobbe har en flickvän även han.. Hon heter Rebecka och är från Halmstad.

Nu till min underbara mamma.
Hon är så grym, hon är det bästa. Min mamma jobbar på ica, precis som jag ;). Haha.. Hon är så fantastiskt som är så stark och klarar allt. Och hon har alltid stöttat oss genom åren. Om det är någonting, så vet man var man har henne och hon oss.
Jag älskar henne med hela mitt hjärta.

Sen har jag en väldigt stor släkt, både här i Falkenberg och i andra städer och i Danmark och en gosig kusin som bor i Norge. Min mormor och morfar är galet bra och de har alltid stått mig väldigt nära. Vi bodde grannar förr och har spenderat mycket tid tillsammans genom dessa år.

Det var det mesta om min familj, de närmsta :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0