Dag 1 - presentera mig själv.

Jag heter Isabell Nilsson, jag är sjutton år och går andra året på Drottning Blankas gymnasieskola. Inriktningen jag går är Stylist.

Jag har växt upp i den lilla lilla staden Falkenberg och här bor jag fortfarande, dock har jag alltid bott ute på landet ända tills nu. I somras flyttade jag in till stan och där trivs jag väldigt bra.

När jag var fem år började jag på ridskola och när jag var nio fick jag min första egna häst. Jag har hållt på med det i nio - tio år och haft tre egna hästar. Så all min tid la jag i stallet tills jag var femton år och det började gå lite ur spåret.. Jag började umgås med lite folk som jag inte skulle umgås med idag men man lär sig alltid av sina misstag. På den tiden trivdes jag som det var och jag hade så underbart, men jag tog inte vara på min bästa vän som jag borde kanske och hon halkade lite åt sidan av mitt liv. Men nu är allt tillbakaställt och vi har sju år som bästa vänner nästa vecka.

Nu lever jag ett bra liv, med en underbar pojkvän och fantastiska galna vänner. Min familj är grym och det mesta i mitt liv är bra. Jag lever ett liv utan pappa, men eftersom jag aldrig växt upp med någon så är jag van, det är ingenting jag tänker på alldeles för ofta men ibland kan det vara jobbigt men då är det bara att tänka positivt, t.ex att min mamma och mina tre storebröder är grymt bra. 

Skolan fungerar jättebra och det är där jag spenderar den mesta tiden, haha. Jag känner verkligen att jag har valt rätt linje och jag har stora drömmar om framtiden. Så jag är nöjd. Är jag inte i skolan så jobbar på Ica kvantum där jag sitter i kassan, jag tränar även några dagar i veckan och det gör jag på Friskis och svetts. Jag har inte riktigt hittat nån sport som jag tycker om eller skulle kunna tänka mig att hålla på med så då passar det perfekt! eller så umgås med pojkvän, min pojkvän bor i Varberg så det blir pendla hit och dit då och då. Men det fungerar kanon! Vi trivs så himla bra tillsammans och har spenderat sju månader som par nu. Kännt varandra i drygt ett och ett halvt år... eller vänner, vi chillar eller festar eller bara hänger helt allmänt och lyssnar såklart på LARS WINNERBÄCK som är en gud..

Det är nog det mesta om mitt liv. xoxo <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0