7 månader.

Imorgon har jag och min pjkvän 7 månader.
Bästa tiden i mitt liv. Han är det bästa som hänt mig... <3


Idag var jag i Halmstad med mormor, mamma och My. Jag övningskörde dit och det gick jättebra. Det var så sjukt kallt så vi gick stela som pinnar och halvsprang mellan affär och affär. Jag hittade massor av grejer som jag ville ha, men köpte faktiskt ingenting. Hittade en grej till håret, några fina halsband och örhängen, och en sjukt fin klänning som jag trolign ska köpa. Jag ska nämligen till halmstad snart igen, med lite mer pengar i plånboken.. ;)

Jag och mamma åkte och handlade lite, blev en cola och lite godis bara. När vi kom hem åt jag kvällsmat och sen la jag mig i soffan med täcke och myste framför gossipgirl. Har kollat tre avsnitt nu. Och även börjat på box tre. Så himla bra!

Nu sitter jag och mamma och pratar om en hund som vi ska skaffa så småning om. Så mysigt.. Jag känner verkligen att jag skulle vilja ha en hund. Visst är denna söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0