19 november

Igår jobbade jag i sju timmar, det var så himla jobbigt. Så mycket att göra så man hade inte en ledig sekund. Puhh.. Efter jobbet käkade jag snabbt och sen kom Albins pappa och hämtade mig här så åkte vi till Göteborg. Vi tänkte dra till Ikea med men hann inte, körde lite fel när vi skulle till matchen så tur vi inte drog dit.
Matchen gick inte så bra för grabbarna, men skoj att se på innebandy är det.

Sen åkte vi hem och käkade pizza och kollade lite oc. Jag sov hela vägen hem i bilen och efter vi satt på ett ocavsnitt somnade jag nästan direkt. Oups!

Idag vaknade vi, satte på oc och sen pluggade matte i nån timma. Tur för mig som har en så smart pojkvän som kan hjälpa mig, hehhe.. Vi har matteprov imorgon, taskigt av Jonathan att lägga det på samma dag som vi har julavslutning. Menmen..
Jag tog tåget hem vid 14.28 eftersom det var lite sent. Och sen direkt när jag kom innanför dörren dök tjejerna upp. Vi hade julklappsutdelning och sen gick vi till ica och skulle handla men de hade inga pepparkakshus så vi fick dra till coop istället. Fick tag i dekoration och hus och även i Nattans mamma som kom och hämtade oss och körde oss till Fajanslandet. Bakade och skrattad. Riktigt mysigt var det. Jag och Emilia ägde!!

Mamma kom och hmtade mig och vi åkte till Ljungby och hämtade min dator som vart inne på lagning, saknat den. Hihi. Men nu fungerar allt som det ska och jag är överlycklig. Men väääldigt ledsen över att allt har försvunnit. Stackars mig. :(


En bild på vårt hus, inte heltklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0