13 december - Lucia

Grattis till min kusin Agnes idag. <3

Jag och Albin kollade beck igår och sen somnade vi. Vaknade hyfsat tidigt idag och gick upp och kollade på julkalendern, det är nästan ett måste ju.. Haha. Dock är den dålig, men men. Stå ut!

Sen kom jag på att jag hade glömt sminka mig och sånt så fick lite bråttom och sprang och gjorde det. Vi åt frukost och borstade tänderna och sprang till skolan. Där var det lussefirande med fika. Saft, lussekatter, pepperkakor och glögg bjöds det på. Sen kom Luciatåget.

Vi fick veta att det hänt en sak med våran lärare så vi läste ett kapitel i boken och sen fick krokar till skåpen, och till slut fick vi kila hemåt. Så nu sitter jag hemma och börjar igen om två timmar. Jag underhåller mig med gossip girl.

Sen blir det matte och engelska, ikväll blir det förhoppningsvis lucia i kyrkan med tjejerna och kanske Albin ville med. Och sen ska jag träna. Great great great! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0