waste of time

varför spenderar jag min sista dag på gymnasieskolan?
Mina vänner har lektion och jag sitter uppe i bf vid en dator. Men med blogg, facebook och andra bloggar och lite annat smått och gott så fungerar det ganska bra.

alexandra ska jobba efter skolan, Emilia ska hem och träffa sin kusin Emma, Julia ska nog träffa Nattan och Becka, så jag får se om jag hänger på dem.. Ikväll kommer som sagt Albin till mig, så hyr vi film och sen sover ganska tidigt.. Skola imorgon så det gäller att vara utvilad till max. Efter skolan ska jag kila iväg till ett ställe för möte och lite annat och sen börjar min träning klockan 17,45 tror jag det var? Får kolla det när jag kommer hem.

jag har glömt nämna att jag blivit duktig och börjat träna. Det är underbart, man känner sig som en helt ny person, frisk och fräsch.. Kanske ska man dra på en träning idag med? Ska smsa Julia och fråga. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0