tvåan

Den nya drottning blanka skolan var jättefin tycker jag absolut och där kommer vi nog trivas :). Men att hitta där kommer nog bli svårt, för det var ju ganska stort? Mycket större än vår förra skola i alla fall. Haha.

Att träffa klassen var skoj, vi satt med Kurt och även vår nya lärare Jonathan i ett klassrum och pratade om i sommar och fick massa lappar och scheman mm.. Schemat är jättebra tycker jag :).

Imorgon har vi sovmorgon för vi slipper idrotten, skönt. Men jag var sugen på idrott, men men :). Detta kommer nog bli bra.

Nu sitter jag och snackar med Jeffe, och ska snart bege mig till mitt "möte" eller vad man ska kalla det. Jag är jättenervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Usch. Men hoppas det går bra.
Sen ska jag till fynda och hämta en sak och sen till träningen. Mycket idag. Hoppas på att få träffa AlexBalex ikväll..

puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: vad pluggar du? :) jag har inte gjort ett skit idag, haha! SKönt nog,

2010-08-25 @ 15:33:47
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0