Lunchrast

Hejsan bloggen. Sitter i matsalen med några kära vänner från klassen. Sara och Alexandra var nyss här och sara visade mig hur man gjorde när man bloggade från mobilen eftersom jag ibte har fått det att fungera förut. Men nu kommer jag börja uppdatera massa igen :) bra va ? Vi har haft svenska och matte idag. Vi har börjat med alla b-kurser nu. Inte så roligt. Snart ska vi ha våran första bildlektion i tvåan :) det blir säkert skoj. Efter skolan åker jag Med mamma till halmstad för ännu lite mer shopping. Jag har glömt berätta att jag jade världens bästa helg med mina bästa vänner i göteborg. Massa shopping. Puss hej. Nu ska jag ha lektion <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0