Isabell

Jag cyklade till gymmet och mötte upp Nathalie där vid tolvtiden.
Vi gymmade i lite mer än en timma och sen cyklade jag hem och hon cyklade till Tröingeberg. Jag sprang upp till min lägenhet och hoppade in i duschen, sen kom Emilia och plingade på. Jag sminkade mig och åt mat. Sen gick vi till Gymnasieskolan där vi befinner oss just nu.

Känns grymt konstigt att sitta här igen.. Jag jag gjorde då och då förut när jag väntar på mina söta rara tjejer, hehe :). Känns även jättekonstigt att dom har börjat skolan men inte vi på drottning blanka. Och en sista grej, tvåan?!? Hur stor tyckte jag inte min bror var för tre år sen då han började tvåan?
Och nu ska jag med gå i tvåan. Herregud.. Detta känns inte bra alls, eller jo på sätt och vis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0