Igår kväll

Var jag med Alexandra och Emilia och sen stack Emilia, då stack jag och Alex till coop för hon ville köpa block till skolan. Sen när vi skulle tillbaka till mig träffade vi Julia och Johanna. Var med de i en timma kanske... Vi gled bara runt. Sen vid sju stack de hem och jag gick hem ensam. Gick till ica för att möta mamma men hon jobbade över så fick sitta där i 30 minuter, kul -.-' haha men hade inget för mig där hemma och jag hatar att vara ensam hemma. Det är läskigt..

Sen stack jag hem och duschade och fixade mig, så kom mormor och morfar och sen kom även tobbe och Becca. Så åt vi kvällsmat och de fikade och jag satt med. Inget direkt fikasug, haha ;). Sen vid tiotiden kom Albin till mig. så åt han och sen la vi oss och kollade på tv. Det sög, eftersom han alltid ska kolla sport. Haha..
Sen gick vi och la oss och sov.

Imorse kom Yoda till mig vid tiotiden, väckte Albin så han käkade frukost och sen fixade vi oss och tog hunden i koppel och gick till gymnasieskolan och träffade lite folk. Sen hem igen.. Så kom Nattan och sen stack hon till tåget och jag och Albin gick till hans buss som han skulle ta till tåget, men så ringde Robin och sa att han ville hämta honom så vi satte oss i stan och väntade. Sen gick jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0